Sabtu, 6 Mac 2010


Saya bersyukur kepada Allah S.W.T kerana mencipta 'dia' sebagai cinta saya

Saya juga bersyukur kerana menemui dia dan dia telah membimbing saya

dan di sini saya berada bersamamu, sekarang saya nak kamu tahu

kamu telah membuka pintu hati saya, saya selalu berfikir bahawa bercinta itu salah

tetapi segalanya telah berubah apabila saya bertemu dengan kamu

saya ada beberapa patah perkataan yang nak di ucapkan kepada kamu...


untuk seumur hidup saya, saya akan berada disisimu

dengan jujur dan benar...saya akan duduk bersebelahan denganmu

sehingga nafas terakhir saya

saya akan menyintai kamu, dan terus menyintai kamu

untuk seumur hidup saya, melalui hari dan malam

saya bersyukur kepada Allah kerana membuka mata saya

sekarang dan selamanya saya... saya akan berada disisimu

saya sungguh bersyukur apabila memikirkan kamu

dan saya berdoa kepada Allah agar hubungan kita dirahmati-Nya

kamu lah cinta hati saya

dan sahabat saya juga kekuatan saya


dan saya berdoa agar kita dapat bersama-sama di Syurga Jannah

sekarang saya menemui diri saya dan saya berasa kuat dan bertenaga

ya...

segalanya telah berubah apabila kamu muncul dalam hidup saya

saya dapat merasainya jauh kedalam lubuk hati saya

dan sekarang kamu disini, di hadapan saya

saya dapat merasai cinta kamu yang kuat dan saya tidak meraguinya

dan disini saya meluahkan cinta hati saya melalui tangan saya yang sedang menaip

dengan pantasnya...saya cinta kamu luar dan dalam kerana Allah S.W.T.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

diharapkan pihak pembaca tidak memberi ulasan yang membawa maksud lucah
ulasan dari anda amatlah bermakna bagi saya
sekian terima kasih